juljuljul

Jag vet att det är rätt så dumt att vara glad över att man är sjuk, men det fanns ingenting jag behövde mer än en dag hemma och skolk är inte bra så därför verkade sjuk som den bästa lösningen. Mitt huvud gör uppror om jag rör det för snabbt men jag ska bara ligga i soffan och se på film och äta pannkakor hela dagen idag så det gör inte så mycket. Har precis tittat på julkalender nu och jag är lite sugen på att julpyssla, julpynta, julbaka och julhandla. Kanske blir lite julpyssel i eftermiddag om jag orkar men nu blir det mer film.

Kommentarer
Postat av: emzak

Julen in my heart.



sv: Av någon konstig anledning så kan jag inte länka till inlägget där jag förklarar vad en vänskapskaka är, men du hittar den i min blogg under rubriken "Ja, vad är egentligen Filip?".. typ femte-sjätte inlägget där någonstans. Kul att du frågar :D

2009-11-11 @ 23:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0