konstiga blickar

Jaha, så har man jobbat för första gången då. Det var så nervöst så att jag höll på att skaka sönder innan men väl där kändes det riktigt bra. Och jag har lärt mig mandarin-, banan-, avocado-, sallad-, tomat- och gullökskoderna - alltid något! Skoldagen var totalt värdelös och helt jävla underbar. Vi har ofta kul, men det var länge sen någon låg i trappan och inte kunde resa sig på grund av skrattattacker. Anledningen var väl att både jag och Jennifer varit borta från skolan alldeles för länge och Amanda som vanligt sovit alldeles för lite. Alkoholistskämtet är fortfarande en favorit och Amanda lovade att det skulle få hedersplats på fotoväggen.

Imorgon blir det shopping för allaallaalla återstående pengar, men med tanke på att jag jobbade idag (och hoppas på att jobba igen?!) så tycker jag att jag gjort mig förtjänt av att bränna lite pengar. Sedan bär det av raka vägen till Söder för fix hos Amanda, ut på middag och sedan vidare på äventyr. Lördag upp mycket tidigt, stan med Fridisen (?) och sedan leka med henne på kvällen igen. Mycket myspys. Igår somnade jag vid nio, och jag kommer nog inte orka vara vaken mycket längre idag, frågan är då hur det ska gå i helgen? Måste plugga järnet nästa vecka också för G (eller IG...) i matte är inte okej någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0