mjölk är roligt


mjölk är gott och mjölkpaketen är sådär småtrevliga. På min bokhylla sitter nu ett chai-recept och fyra antitråk-tips uppklistrade. Inte för att chaien var särskilt god, men bilden var fin och recept är mysiga och antitråk-tipsen har jag inte hunnit testa än, jag har helt enkelt inte haft tillräckligt tråkigt än men snart så ska jag göra alltesammans!

Just nu längtar jag enormt till helgen. På fredag blir det hockey hela kvällen lång och på lördag ska jag hyra filmer köpa massvis med godis och dricka te hela natten. Alldeles för mig själv, alldeles mysigt och med alldeles lagom många ljus och filtar i soffan. På söndag är det advent och då blir det julpynt, mera ljus och lussebullar.


Kommentarer
Postat av: emzak

Ja, mjölkpaketen är alltid trevliga, den här tycker jag är för härlig: http://emiliez.blogg.se/2009/november/made-my-day-1.html

2009-11-26 @ 23:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0