några med socker på

Jag förstår inte varför jag inte går upp och tränar oftare när jag mår så otroligt bra efteråt. Igår efter skolan åkte jag direkt till gymmet och körde i lite drygt en timme och efter kände jag mig glad, uppåt och nöjd med hela min vecka. På kvällen åt jag ute med pappa och sen var vi på hockey. Idag är det lördag och jag ska ha chillhelg och chillkväll. Har varit på loppis och köpt en bok och två filmer. Hemma har jag fixat med morfars julklapp och ajg är inte på långa vägar klar men jag har hittat en massa bra bilder i alla fall! Julklappar som måste fixas fortfarande är:
Lina - halvklar
Mattias - ????
Pappa - halvklar
Gustav - ???
Farmor - halvklar
Mormor - halvklar
Frida - halvklar
så det är ju som sagt en hel del kvar.. Men det blir snart fixat det också, har planerat in två dagar då jag ska julhandla redan och det är så himla mysigt att gå i stan när det snart är jul. Allra bäst om det inte är så mycket folk där... Idag blir det mera jul också för vi ska snart baka lussebullar och sedan pynta inför första advent imorgon. Tyvärr inte så mycket som vanligt eftersom julen kommer bli överdrivet rörig då vi börjar bygga om köket på måndag morgon.. Ikväll ska jag i alla fall äta lussebullar framför Bridget Jones dagbok, som jag har längtat efter hela veckan. Mys, tända ljus, filtar, klippa, klistra, paketsnören, té, lussebullar, kuddar, pyjamas och tofflor-kväll blir det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0