önskelista!

-Twilightböcker på svenska och engelska
-Färgpennor
-Målarblock
-Färgglada ramar
-Spargris
-Prickigt paraply
-Fina kollegieblock
-Melissa Horns nya skiva
-Randig matta till rummet
-Fungerande telefonjack på rummet
-Prickiga och randiga (svindyra) koppar från Designtorget
-Randig, stickad tröja från HMs killavdelning
-Fröken Sverige och Fucking Åmål
-Pengar till Spanienresa
-Fotoalbum med sidor, inte plastfickor
-Glitter
-Guldpenna
-Chaipulver
-Chokladté
-Sockor

jag skulle nog kunna fortsätta i all evighet för det är så roligt att skriva listor. Om jag inte vore så rädd att någon skulle läsa skulle jag skriva vad jag köpt/gjort till alla i julklapp också. Men om någon ser skulle det ju förstöra halva nöjet så njä, jag får nog skriva det i mitt block istället. Tråkigttråkigt för det är egentligen att tänka ut julklappar till alla som är det roligaste.

Kommentarer
Postat av: emzak

Det är verkligen så - roligast att klura ut vad man ska ge till alla, och sen fundera ut hur man ska slå in paketet, papper, glitter, plastleksaker, om man ska rimma till eller bara köra på nåt annat sätt. Älskar't

2009-11-29 @ 19:00:15
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0