planering plugg och tidig kväll

Ååh ja, jag är klar med plugg och det blev helt okej bra! Jag lyckades göra något som bara var helt okej och jag är ändå nöjd! Nu ska jag faktiskt ta och hoppa i säng för jag är läskigt trött då jag inte somnade förens halv tre tiden igår... Ska bara hinna med lite veckoplanering innan jag sover:

Måndag:
skola 9.45-15.30, plugga ekonomi, handla med mamma
Tisdag: skola 10.15-12-15, promenera hem, plugga engelska och historia, träna
Onsdag: skola 8.30-17, kassamöte, övningsköra, plugga engelska
Torsdag: skola 9.25-17, träna, plugga engelska
Fredag: skola 8.30-13-15, plugga engelska
Lördag: stan? fixa fotoalbum, gym
Söndag: plugga ekonomi, städa, träna

rosasäng here I come

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0