prestationsprinsessor

Idag har jag och mamsen varit på hälsomässan och det var fullt med folk som vanligt, jag fick lite flashbacks från sist jag var där på mässa också, gymnasiemässa den gången. Det hände i alla fall mycket intressant där och bäst var massagestolen (otippat, jag vet). Sen testade jag även på bågskytte, jag var helt okej bra, bättre än mamma i alla fall och det var kul! Fast jag undrar hur någon kan tycka att det är roligt att stå och sikta på den där tavlan i två timmar om dagen bara för att bli proffs? Träffar man varje gång man skjuter och skjuter fem gånger i minuten under två timmars tid i sju dagar i tolv månader, tröttnar man inte lite då? Vi plockade med oss massa papper och broschyrer hem och jag har kommit på tusen nya jobb som jag vill ha, börjar bli lite svårt att kombinera alla nu. Har även köpt hem en påse naturgodis, en fotkräm, en handkräm och, bäst utav allt, en bok som heter Duktighetsfällan och är som det står på framsidan "en överlevnadshandbok för prestations prinsessr och en och annan prins". Jag tyckte den lät väldigt intressant och efter att vi var på en föreläsning med han som skrivit boken blev jag ännu mer intresserad så snart ska jag kasta mig in i en ny bok och hoppas på lite bra slutafåsån prestationsångestmanbehöverintefåmvgpåalltmangör -tips.

Kommentarer
Postat av: emzak

Men gud! Det är ju just den boken jag skrivit om häridagarna: http://emiliez.blogg.se/2009/november/den-har-boken.html

2009-11-07 @ 19:49:12
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0