smile it confuses people

En lite ovanlig känsla sprang ikapp mig på hemvägen, LYCKA. Det var verkligen sjukt länge sen som jag kände mig såhär genomlycklig. Jag var så glad att det spratt i benen och jag kände för att sjunga och dansa hela vägen hem-vilket jag nästan gjorde. Anledningarna till att jag var glad är nog många, dels har jag skrivit klart matteprovet och det gick BRA, sen har jag jobbat ännu en gång och det gick också BRA så jag ska tillbaka imorgon. Då ska jag även på bio och se New Moon, hoppas den är bra, lika bra som boken. Sen är det ju helg snart också, bara 2 lektioner imorgon eftersom jag ska till UM och få lite provsvar. Träna har jag gjort och ska göra också, lycka överallt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0