analys

Så har jag kommit till slutet och försöker nu sammanfatta alla händelser på ett snyggt sätt. Vackert formulerat ska det vara, samtidigt som det lämnar ett avtryck hos läsaren, väcker tankar och känslor som får växa i det undermedvetna. Inledningen och avslutningen är egentligen det viktigaste. Min inledning suger och avslutet har jag inte kommit på, däremot har jag dragit jäkligt mycket paralleller till dagens svenska samhälle. Kanske ska jag börja dra paralleller från alla mina virriga texter till mitt fullkomligt upp och ner vända liv också? Sett från den vinkelt så suger inte min inledning, den var riktigt grym mem analys- och diskussionsdelen däremot, om det är den i mitten så är den nog inge vidare? Mest lösryckta ord och osammanhängande meningar som en förvirrad tonårsflicka förtvivlat försöker sy ihop till en text.

hur som helst har Gustav stulit min väska
så nu måste jag gå ner i källaren och hämta en ny
och sätta på en tvättmaskin
och packa
och sova
och komma på ett avslut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0