I've got to find something to believe in

Soft dag hemma och återigen har jag fått massor gjort, dock inte allt som jag ville. Jag har i alla fall tillbringat dagen iklädd myskläder; pyjamasbyxor, socker och tjockiströja. Jag har druckit fyra koppar te, ätit pannkakor och mackor, sett klart på Finding Neverland och kommit fram till att den filmen har en otroligt bra story, men själva filmen inte är särskilt bra egentligen därför vill jag nu läsa boken, om det finns en?! Jag har hunnit med lite nytta också, skriva en analys av Medea (snart klar) och plugga ikapp tre sidor matte (kunde nästan allt) till exempel. Snart blir det träning, kallt och trött men det funkar ändå.

Jag har pratat med Anna i telefonen också och jag vill åka ner till Skåne! Lutar åt att göra det i helgen, då ska det minsann bli fika, höstpromenader, shopping och långa samtal av. Saknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0