fullt upp

Den här helgen har jag fått mycket gjort, och allt tack vare att jag inte suttit något vid datorn. Jag ska nog sluta sitta vid datorn så mycket, högst en timme om dagen. Hm, hur det nu blir med det.

I helgen har jag i alla fall sett på idol, ätit bullar och druckit chai latte med två sötnosar. Jag har gymmat två gånger, tittat på fotboll hos grannen, sett ½ film, druckit chai latte, lämnat runt lite CV/personligt brev, skrivit och skickat fem vykort, köpt julklapp till ytterligare en person, köpt två par nya tights, hämtat mitt ID, pluggat ekonomi, tränat fotboll, läst i två olika böcker (dock inte hela), ätit naturgodis, hjälpt Frida att köpa jacka.

Måndag: simma, ekonomiprov, plugga svenska, boxning
Tisdag: gymma, språkdag, plugga svenska, fotboll
Onsadag: segdag, plugga matte, kolla fotboll
Torsdag: gymma, segdag, körkortsteori,
Fredag: skola, shoppa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0