kanelbullensdag

Idag är det kanelbullensdag och som tur är hade vi (nästan) nybakade kanelbullar hemma eftersom jag bakade hela fredagen tillsammans med två små söta filurer. Idag kommer pappa hem från USA också så då kan jag bjuda honom på en bulla, bara två timmar kvar!

Helg är i alla fall bra på alla sätt och vis. Jag har läst massa och ska läsa lite mer snart, jag har handlat med mamma, jag har gått i regnet med mina randiga stövlar, jag har tagit en söndags fika klockan tre, jag har sett på idol, jag har umgåtts med folk jag tycker om, jag har varit i stan, jag har sovit tretton timmar på en natt och fyra på en annan och jag har haft höstmysigt i mina socker och sjalar. Höst+helg=tummen upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0