now it's history

Borde verkligen ta tag i pluggandet nu; svenskaprov imorgon, dramaanalysen behöver göras, ekonomirepetition, matte där jag ligger efter, körkortsteori tills torsdag eftermiddag. Kan man vara nöjd med ett ig om det är något man ändå vet att man verkligen inte klarar? Jag kan inte orientera, jag fick ig men jag är inte nöjd, inte alls. Jag har prestationsångest och jag vill bryta ihop för jag orkar inte mer. Det bor en dålig känsla i mig just nu som säger att jag inte klarar av något men den ska jag motbevisa.
Jag saknar innebandyn, höstterminen förra året, stressen, pressen, all upptagen tid och framför allt de få lediga stunderna från förra året.
Imorgon ska jag gå upp kvart i sex för att gymma. Ikväll ska jag plugga.

Snälla låt mig få bryta ihop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0