almost three years since..

Den bästa tiden. Den värsta tiden. Den tiden då mest saker förändrades. Av och till var jag lyckligare än jag någonsin varit och mycket som hände då har nog gjort mig till den jag är nu. Nu står jag här tre år senare och undrar om jag gjorde rätt. Jag står här med lite mer erfarenhet och lite fler misstag i åtanke men jag undrar om det egentligen spelar någon roll. Någon gång ska man ju lära sig allting och jag har hur som helst varit lycklig under den här tiden, oftast i alla fall. Samtidigt undrar jag varför jag är så besatt av tanken på rätt och fel, finns det ens något fel i ens eget liv? Det är ju mitt liv så det är väl jag som borde avgöra och ett missag från min sida kan ju inte betyda att jag har gjort fel, att hela mitt liv blivit fel.

Så nu, tre år senare står jag här och jag inser att jag är precis likadan som jag var då, jag har bara upplevt lite fler saker nu.


oktober 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0