don't say I told you

Jag har ont i magen av känslan som växer inuti mig, varför är det alltid jag som blir sårad? Hur många gånger ska jag falla för samma trick och hur många gånger är det egentligen tillåtet att såra en och samma person? Jag har tappat tillit och förtroende till de flesta runt omkring mig och jag önskar att det fanns någon som kunde rädda min värld och bevisa för mig att livet faktiskt är något vackert fyllt med underbara människor som går att lita på. Jag är förödmjukad så till den grad att jag inte kan gömma mig för allas blickar utan stolt måste gå ut med rak rygg och klar blick för att undvika allas skitsnack. Jag undrar hur jag kan vara så blåögd att jag inte sett alla tecken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0