söndag med plugg och musik

Vad åt du till frukost? fattiga riddare med kanel och socker, mums
Vad är ditt andranamn? Evelina
Har du pojkvän/flickvän? Nope
Var är du född? I Stockholm
Vad ville du bli när du var liten? haha, jag ville bli skyltdocka väldigt länge...

Äger du en cykel? Jadå, en grön en
Hur många tatueringar har du? ingen, men vill nog ha
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? oj, jag är ensam hemma så..
Hur löd det senaste sms:et du fick? "nä han är verkligen helt off :p"
Vilken ögonfärg har du? blåa

Hur stor är din säng? ganska stor, 1,20 tror jag
Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
Vad sover du i? oftast bara trosor
Tycker du om kaffe? ja, svart kaffe!
Tycker du om att mysa? ja

Känner du någon med samma födelsedag som din? ja ganska många
Vilken var den senaste boken du läste? Våga Flyga av Lisa Jewell
Är du kär? nej
Vad längtar du till/efter? hösten och alla höstkläder!
Sparare eller slösare? Lite olika, just nu är jag nog slösare. Varför låta pengarna ligga på hög?


Kommentarer
Postat av: cessan

Haha skyltdocka, det är så klockrent något kan bli. Jag ska se till att din dröm blir uppfylld en vacker dag!

2009-09-20 @ 22:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0