footprints in the sand

En gång för länge sen hade jag en kompis som startade en blogg, det var långt innan alla andra startade bloggar, på den tiden man knappt visste vad det var för något. Hon skrev så bra, djupa innehållsrika texter med budskap, egna ord och fina dikter. Hon skrev så att det gick rakt in i hjärtat, hon kunde formulera sig och fånga läsaren, hon visste vad man ville läsa om utan att egentligen veta det. Hon fångade mig och det är nog den bloggen jag följt mest. Efter att ha läst ett inlägg kunde jag tänka på det i flera timmar och det försvann aldrig riktigt från mina tankar, hennes tankar lämnade ett fint litet avtryck hos mina egna. Sen en dag bytte hon blogg, och skaffade en sån där som alla andra hade.
Det var synd.
Jag saknar hennes blogg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vems blogg?

2009-09-12 @ 16:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0