free fallin'

Fredag imorgon och ännu en vecka har passerat innan jag ens hunnit blinka. Den har varit fram och tillbaka, seg skola och mycket plugg men jag har kommit ikapp det mesta nu. Har även köpt (fått) två nya jackor! En jeansjacka och en skinnjacka, de behövdes och jag är glad. Fick med mig ett rosa kamerafodral hem från HM också.. det bor nog en liten shopaholic långt inuti mig med..

Imorgon blir det i alla fall lugn dag med tre lektioner, lunch på Sandys och gym efter skolan. Ingen aning om vad som händer på kvällen, vill helst vara hemma men med tanke på omständigheterna så vill jag nog inte vara hemma egentligen. Resten av helgen är ganska tom den med, bara gym och kanske en shoppingtur inplanerad. Chai latte ingår i shoppingturen. Ska nog träffa pappa lite grann också eftersom han åker till USA på måndag och blir borta i tre veckor, jag önskar verkligen att jag kunde följa med men går man i skolan så gör man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0