I'm back and blue baby

Middag igår inne hos Tabbe och Nettan och träffade för första gången Mickis lilla bebis. Noomi, tre veckor gammal och jag förundras över hur liten en människa kan vara. Hon var så himla söt och jag höll henne både när hon var vaken och när hon sov, barn måste nog vara det vackraste som finns.

Kom hem vid halv elva och somnade nästan på en gång, vaknade dock mitt i natten och låg på spikmattan en stund innan jag somnade om. Hann även läsa lite sms och drömde en hel del förvirrande drömmar. I skolan hände inte särskilt mycket förutom att Amanda var tillbaka efter två veckors frånvaro.. Efter lunchen började jag få ont i huvudet och halsen så jag sjukanmälde mig de tre sista lektionerna och promenerade hemåt. Nu sitter jag med bok och te med honung och försöker bli frisk till hockeyn ikväll. Te med honung är egentligen inte min favorit men det sägs ju vara bra för halsen och vad gör man inte för att hålla sig frisk...

Mitt huvud känns lite frånvarande och jag undrar om det beror på trötthet, sjukdom eller ren förvirrning. Jag vet inte riktigt vad som händer i mitt liv just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0