inspirerande helg

Helgen var underbarast med fina vänner på promenad med pannkakor och varm choklad och på café inne på söder med paj och kladdkaka. Höstmarknad på Skansen lyfte upp dagen idag och hösthösthöst gör mig varm inombords. Jag vet vad jag vill göra när jag blir stor, i framtiden, mitt arbete mitt jobb och mitt liv. Jag vet. Förstår någon vilken otrolig lycka man känner när man har beslutat vad man vill göra och när man verkligen känner på sig att det är något som kommer att bli bra. Det är lycka rakt igenom. Jag har börjat skissa på allt, och senare i veckan, när jag får tid över eller när jag känner mig redo ska jag börja skissa på de andra delarna. Åh vilken bra helg det har har varit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0