jobba here we go..

Okej, jag måste skaffa ihop ca 3500 kr på fyra veckor, STORT problem. Men jag vill åka till Spanien och hälsa på Cicci på lovet och det ska jag göra också. Imorgon är jag ledig så då blir det CV och personligt brev skrivande, och lite matteplugg men det hör inte till saken. Tänkte försöka smöra in mig lite här hemma också och få lite bidrag, och jobba lite om det nu finns något att göra?

CICCI jag saknar dig! (Dessutom är Spanien alltid nice, jag har velat åka dit i flera år..!)

Kommentarer
Postat av: cessan

Haha vi klarar det tillsammans, hur tungt det än blir!;)

2009-09-29 @ 17:42:30
Postat av: cicci

Jaaaaaaa ni måste!!!!!! Jag saknar er <<33

2009-10-02 @ 19:59:04
URL: http://ceciliax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0