look what they've done to my song

Har ont i magen idag igen, börjar oroa mig för magkatarr eller stress och allt sånt där.. Orkar verkligen inte plugga idag men borde göra massor av svenska.. matten är jag nästan klar med men hur ska jag kunna klara den om jag missar 30 min varje vecka? Imorgon är superlång dag också.. skola från halv 10 till halv fem och sedan körkortsteori från fem till sju vilket innebär att jag inte kommer att vara hemma mellan halv nio på morgonen och halv åtta på kvällen. Åh ångest för matte och teori och svenska och historia och ekonomi och orientering, jag kommer ju gå vilse. Fast vilse kanske vore bra egentligen. Hellre vilse ensam i skogen än ensam i världen. Jag saknar och jag vet att du läser och jag förstår ingenting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0