nästan ledig

Vaknade vid nio imorse, pigg som en lärka och utvilad efter 10 timmars sömn och glad var jag också. Hade tre timmar på mig att äta frukost samt göra mig iordning innan det var dags för skola. Åt mysig frukost med världens bästa té i säkert en timme, det finns inget bättre än att vara ensam hemma på mornar. Promenerade till skolan och mötte Amanda och Sandra, sen lekte vi poängjakt med ettorna och vi var lätt grymmast! Efter skolan mötte jag upp Frida och gick lite i stan, sedan fikade vi på Söder med gotlandsgänget. Det blev en fin eftermiddag i solen och Waynes chai latte kan nästan jämföras med Espresso House nu! Kom hem, blev lite mindre glad (gissa varför...) och sen blev det träning. Jobbig träning. Charlotte träning. Men inte gör det mig något, bara skönt att träna när man är förbannad så efteråt var jag tröttare och gladare. Pallade lite päron på hemvägen och snart blir det hårinpackning och sova.


Kommentarer
Postat av: cessan

ååh vi är fett busiga som pallar päron ju, tänk om polisen kommer nu..:D och espresso house är fortfarande bäst!

2009-09-01 @ 23:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0