you can tell the sun

Det finns personer som gör bra saker och verkligen anstränger sig för att vara snälla. Sen finns det personer som bara är sig själva och i och med det säger och gör saker som värmer hela mig och frambringar ett litet leende på mina läppar. En regning grå och trist dag som idag när jag vaknade med svullna ögon, regnväder både ute och i mig och känslan av att ha klunkat en sjuttis alldeles själv och inte riktigt sovit av mig ruset blev helt plötsligt en glad dag med strålande sol och värme. Allt tack vare ett litet sms fick mig att gå runt och småle resten av dagen, en värmande kram och en kommentar som tinade mitt förut så frusna hjärta. Så småsmå ord från någon man tycker om, ord som kommer plötsligt och oväntat eller bara någonting uppskattande kan förändra så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0