you were never ready for the lies

Jag undrar vad som hände med all tillit och respekt man kan ha för människor, det känns som att jag helt har tappat min i alla fall. Alla säger alltid att man inte ska bry sig om vad andra tycker och tänker om en utan att det viktiga är att man tycker om sig själv. Då undrar jag såklart vad det är för mening med att tycka om mig själv om ingen annan gör det? Inte så att jag går omkring och tror att ingen annan gillar mig för det vet jag att det inte är sant, men jag funderar ju ändå över vad andra tycker om mig och jag vet på ett ungefär vad jag vill att andra ska tycka om mig.

Jag vill att folk ska uppfatta mig som den jag känner mig som men sånt ska vara naturligt och inget man försöker övertyga andra om, man ska helt enkelt bara vara sig själv. Fast det kanske inte är så enkelt och nu blev det hela väldigt flummigt och svårt att förstå men för att dra det kort så vill jag inte uppfattas som en kopia på alla andra och jag är innerligt trött på alla som är kopior av varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0