24 april 2009

you ate all the brownies

Jag är inte en sådan som brukar ha förutfattade meningar om folk, jag tycker verkligen inte om att snacka skit om sånna jag inte känner och jag ogillar starkt att säga vad jag tycker om en person som jag inte har träffat på riktigt. Jag vill verkligen inte vara en sån som säger taskiga saker om en person som jag ser på bild eller liknande, och jag tror inte heller att jag brukar göra det, inte särskilt ofta i alla fall. Saken är den att jag vill lära känna någon innan jag uttalar mig om den och jag aktar mig för att säga något som jag kommer att ångra. Men det är en person jag verkligen inte klarar av just nu och jag vet fan inte vad jag ska göra. Jag håller på att bli tokig, men det finns ingenting jag kan göra åt det. För som sagt, jag kan vara ärlig, men jag vill inte såra någon. Men åh, vad den förstör.

Bäst att hålla käft, le och spela med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0