a circle has no ending

Jag är trött och glad, det är lika bra som att vara mätt och belåten ungefär. Jag känner att den här veckan har varit bra för mig, även om den har varit både slitig, stressig och tung. Jag behövde verkligen lite luft och lite nytt folk.

Jag är alltid rädd för att låsa mig, för att tröttna och för att inte få vara fri, men jag har upptäckt att jag är så rädd för det att jag glömmer bort mig. Jag glömmer bort vad jag borde och inte borde göra. Jag är så fokuserad på att inte tappa bort mig själv att det är precis det jag gör. Jag vill vara fri och kunna göra vad jag vill men istället för att göra något så är jag själv för att bevisa att jag kan vara fri.

Ond cirkel det där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0