allting kan tydligen gå i tusen bitar

Ännu en värdelös onsdag lider mot sitt slut. Dagen har inte bestått av mycket alls, precis som alla andra skolonsdagar, men en presentation har vi klarat av och lite håltimmar i solen har vi också lyckats döda. Kassamötet var faktiskt rätt roligt och nu är jag trött som..

Finns så mycket jag verkligen borde ta tag i att göra och självklart har allt med skolan att göra. Matteprov att plugga till, svenkaartikel att rätta, parterapiredovisning att förbereda, friskspass som behövs tränas på och språkanalys att skriva. Det var väl allt. Tror jag. Som om det inte är mer än tillräckligt. Juste, har ju lite körkortsteori som jag borde sätta igång med också.

Saknar, önskar, älskar.
pussel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0