de bästa minnena är de som ingen annan förstår

Gårdagskvällen spenderades med en söt gammal vän och det kändes bra som alltid. Vi är som förlorade i en helt annan värld när vi umgås. Jag vet inte hur jag ska beskriva det men när jag är med henne är det inte som med någon annan. Det är speciellt på ett helt annorlunda vis, vi kan ha kul och vara seriösa på samma gång. Vi kan prata om allting och vi förstår varandra på ett sätt jag knappt tror är möjligt.

Vi satt på en stenmur i Björnsträdgård och dinglade med fötterna i en hel evighet. Vi pratade om framtiden och dåtiden och all tid som finns. När det blev kallt satte vi oss på ett café med varm choklad och latte och där fortsatte vi att prata. Och prata. Och prata. När man väl börjat prata finns det så mycket att säga och även om vi på många sätt är väldigt olika så är vi definitivt lika på det sätt att vi förstår vad den andra pratar om. Vi förstår samma saker och vi tror på samma saker. Vi accepterar människor på samma sätt och vi har en liknande syn på livet, vänner och andra vardagliga saker.

Du är en bra vän


Kommentarer
Postat av: Anonym

love

2010-04-27 @ 10:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0