det är ingen som vill ha mig idag

Jag har äntligen lyckats köpa mitt gymkort, två månader försent! Men träna gjorde jag i alla fall, tills jag fick kramp i magen och knappt kunde stå. Det slutade med att jag låg på mattan och stretchade i 20 minuter och sedan vandrade jag hem. Dagen har varit lugn, och den har varit min. Även fast jag fortfarande känner mig lite sällskapssjuk var det skönt att ha en dag för mig själv. Jag vet inte riktigt vad jag har tänkt på men jag är mest glad. Jag börjar bli lycklig, en långvarig lycka, en sådan lycka som jag saknar alldeles för länge.

Lov är alltid bra även fast det här känns lite för kort. Har så mycket att göra så att tre veckor skulle kännas mer lagom ifall jag vill komma tillbaka utvilad till skolan.

träffa Mickis och fika + plugga
pluggdag med Amanda
jobba
fest med Amanda
filmkväll med Amanda
träffa Pelle
träffa Pelle, Linda, Frida?
plugga
gymma
övningsköra

Idag är jag själv men imorgon får du gärna hålla om mig igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0