don't say I never gave you

Jag undrar om det är värt att riskera allt för att antingen vinna eller förlora allt man byggt upp, eller om det är bättre att ta det osäkra före den outförsägbara framtiden och vara passiv.

Jag tror inget är bra. Men jag vet att man måste våga för att vinna. Jag vet också att det aldrig är värt att satsa på något som är dåligt. Då är det bättre att gå vidare till något nytt men som man inte vet något om. Det är bättre att chansa på att framtiden blir annorlunda. Annorlunda på ett bra sätt.

Man ska aldrig stanna kvar i en relation som får en att må dåligt.
Men det är samtidigt väldigt lätt att prata
Svårare att följa det man sagt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0