en dag till

Efter förra veckans intensiva umgängesliv har jag nu plötsligt blivit sällskapssjuk. Jag, som älskar att vara ensam hemma, att inte göra något alls förutom att ligga i sängen, lyssna på músik och stirra upp i taket, har blivit sällskapssjuk. Jag står inte ut en sekund ensam, orkar inte sitta stilla, kan inte låta bli att göra något och är i desperat behov av att prata - hela tiden. Jag har pratat i telefonen minst 30 minuter om dagen den senaste tiden och jag vet inte riktigt vad jag ska göra, det kryper i hela kroppen och jag tror att det är solen som får mig att må bra.

Jag behöver inte göra något särskilt, bara det är något, vadsomhelst. Jag vill träffa någon, prata i telefon med någon, cykla med någon, baka med någon, äta middag med någon, smsa med någon. Snälla ge mig någon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0