hej kom och hjälp mig

Läste gammal dagbok. Vad var det för fel med mig förut egentligen? Och vad är det för fel med mig nu? Jag måste verkligen lära mig att balansera lite, balansera mitt liv, det som är bra och det som är mindre bra. Topparna får gärna vara höga, men dalarna kan inte vara så djupa. Det fungerar inte riktigt så. Men allt är bra nu egentligen. Jag skriver alltid bara dagbok när jag mår dåligt, aldrig när jag mår bra.
Undrar varför det alltid blir så. Undrar så mycket. Måste sluta undra och göra något åt det.
Ska nog köpa en ny dagbok. Mår bra nu. Ska skriva om bra saker istället.

Upp om sex timmar för att skriva högskoleprov. Vara hemma imorgon kväll och vila. Ångest för skola. Måste skolan alltid vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0