insyn

Jag vill göra något meningsfullt och något som betyder. Jag vill göra något för mig själv, som får mig att känna mig levande och något för andra. Jag vill tillverka, skapa eller bygga upp en livsstil som ger mig en annan syn på saker, jag vill upptäcka de delar av livet och världen som jag ännu inte sett.

Helt enkelt så vill jag känna att jag lever, jag vill veta vad livet betyder och vad livet innebär. Men jag känner att så länge jag bor hemma, så länge jag inte utmanar mig själv då är det omöjligt. Jag kan inte upptäcka någonting när jag är låst vid mitt hus, min familj, min skola, mina vänner, mitt jobb. Jag måste göra något nytt men jag kan inte för mitt liv komma på vad det skulle vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0