jag vet att du tycker om pannkakstårta

Juste. Inte att förglömma har jag en engelska bok att läsa, en spanskadialog i nationella och en engelskadialog att förbereda mig inför också. Och så har jag gått och fått sömnproblem igen, ligger vaken till två varje natt, vrider och vänder mig i sängen, kastar av och på täcken och kan aldrig somna. Åh jag orkar inte. Tur att veckorna går snabbt i alla fall och att halva skolveckan redan är över. Imorgon kanske jag ska på promenad med Pelle och på fredag blir det mys med örbyflickorna.

Dessutom fyller världens finaste Linda år idag. Hon är min musikgud och fyller inte mindre än 18 år. Jag önskar dig en jättefin dag med god kinamat och en tårta. Om jag hade träffat dig hade du fått en kladdkaka. Kramar och mycket kärlek till dig, jag är glad att vi känner varandra.


Kommentarer
Postat av: Linduuss

Tack finaaaste Fridaa!! Åh va gullig du är :) Jag är glad att vi känner varandra med! Jätte.<33

2010-04-15 @ 14:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0