jordgubbar med vitchoklad

Onsdagar kan uppenbarligen vara ganska bra dagar de med. Första timmarna satt jag i fåtöljen och drack varm choklad. Sedan frös mina fötter så jag stoppade ner dem i rosa luddstrumpor, drack vanlijté med honung i och började skriva. Lyckades skriva drygt tre sidor för hand idag. Mitt på dagen bakade jag kladdkaksmuffins och sedan kom Frida hit och drack té igen och till sist satt jag i sängen med gitarren i knät och försökte spela lite.

Té och baka är terapi, måste vara dem bästa terapi som finns. Egentligen borde jag fortsätta på min "det här mår jag bra av-lista" och dessutom måste jag börja läsa den lite oftare, så att jag blir påmind om vad jag faktiskt blir glad av. Vårsol, sommarvärme, höstregn och vintersnö. Alltid finns det något att glädjas åt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0