live and don't regret

Vad åt du till frukost? oboy, rostmacka och apelsinjuice
Vad är ditt andranamn? Evelina
Har du pojkvän/flickvän? nä inte den här gången heller
Var är du född? Stockholm, fina stad
Vad ville du bli när du var liten? hm, jag har väl velat bli ganska mycket, men skyltdocka var väl hetaste, hah!

Äger du en cykel? Ja en grön, med punka på alla däck
Hur många tatueringar har du? ingen alls, men vill ha två, kanske tre
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? idag.. pelle sov här, så det borde räknas?
Hur löd det senaste sms:et du fick? "Neje har jag inte sagt att jag är jätte jätte grym eller?=P"
Vilken ögonfärg har du? blåa

Hur stor är din säng? alldeles jättelagom stor!
Har du stationär eller bärbar dator? bärbar och bra
Vad sover du i? tröja och trosor
Tycker du om kaffe? ja, fast te är bättre!
Tycker du om att mysa? mm, kärlek för det

Känner du någon med samma födelsedag som din? ja det är rätt många faktiskt
Vilken var den senaste boken du läste? Oj, jag läser alltid alla böcker samtidigt, Ralphs party kanske
Är du kär? nej det skulle jag inte vilja påstå
Vad längtar du till/efter? spanien, sommarlov, Italien
Sparare eller slösare? Jag är nog rätt bra på att spara, fast slösar ganska mycket också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0