sånt som betyder

Blev ingen skola idag för jag är sjuk. Sjuk som in i helvete. Var länge sen allt kändes så här. Jag har funderat på om man lättare blir sjuk när man är stressad, ifall imunförsvaret kanske blir svagare eller så. Annars beror det säkert på att jag äter så dåligt.

Stressad har jag känt mig i alla fall, jag tror att det är därför jag blivit så sällskapssjuk. Så fort jag är ensam springer allting jag måste göra ikapp mig och hela tiden när jag gör något har jag allt annat hängande över mig. Det är som att det aldrig tar slut och ju mer jag gör ju större växer sig högen som väntar. Det handlar egentligen inte bara om skola, även om det är den största delen, det handlar om allting. Det handlar om mitt liv och allting jag vill göra. Det känns som att tiden inte räcker till och jag börjar bli trött på att alltid ha den här tidspressen, jag vill vara fri, jag vill inte ha någon klocka som säger åt mig att nu ska jag äta, sova, plugga eller träna. Jag vill göra det jag känner för när jag känner för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0