sjukdagar

Idag är jag sjuk igen och därför har dagen inte bestått av särskilt mycket alls. Jag vaknade inte förän klockan var tolv och därefter har jag lyckats prata i telefon ungefär två timmar - utan att få i princip någonting vettigt sagt, men det är bra, det är skönt att bara kunna prata med någon utan att det alltid ska finnas en mening med det. Sedan har jag hällt i mig ytterligare en och en halv liter vanlijté och fem glas vatten, tagit en varmdusch och använt i princip alla olika body lotions och krämer vi har i huset.

Lite nytta har jag också gjort i form av plugg, plugg och mera plugg. Halva mandas spanska uppsats är rättad, det mesta på svenskan är rättat och jag har läst ca 20 sidor av engelskaboken som inte alls verkar så värdelös som jag trott, det är en riktigt fin historia.


Nu är jag sugen på att baka lite, idag igen, men det finns inget smör och inga ägg så det blir lite svårt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0