the best it yet to come

Jag visste väl att den där lyckan skulle komma på återbesök. Första april idag och samtidigt som solen tittar fram kikar även lyckan in. Sista skoldagen innan lovet idag och jag älskar mina tjejer. Kvällen igår var lyckad och underbar och likaså dagen även fast det återigen blev lite för mycket dricka lite fel dag. Men vad vore livet utan lite uppochner och baklängesvänt ibland? Idag fyller lilla mammsen år också och därför var jag och inhandlade en bukett gula blommor till henne samt gjorde iordning ett litet påskägg. När jag kom hem hittade jag en påskpresent från pappa liggandes på sängen också.

Himla svammel det här blev. Men vår och vänner är äkta kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0