the end of the beginning

Skolan är i fullgång men det är slutspurten, det är bara det sista kvar och det är tungt men ändå lätt att bära med tanke på att sommaren ligger framför och sedan sista året, sista året på gymnasiet, sista riktiga skolåret. Det känns konstigt att allting bara ska ta slut och det känns tråkigt för jag trivs väldigt bra i min klass. Jag tycker om alla jag träffat, alla de jag börjat umgås med. Det kommer bli svårt. Men varför oroar jag mig nu, det är mer än ett år kvar..

Hur som har vi gjort två riktigt grymma redovisningar den senaste veckan och på fredag blir det den sista. Matteprovet imorn ska nog klaras av efter en hemmadag fylld med plugg och mirakelté. Solen skiner och det är inte så mycket kvar i skolan nu. Det är snart sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0