what we used to be, honey oh I miss you so

Väldigt intensiv-födelsedagsmånad det här också. Måste vara alla midsommarbarn, haha... Hursomhelst är Cicci ett av dem och hon fyller inte mindre än 18 år idag. Jag är otroligt ledsen över att jag inte ens kan säga grattis direkt till henne, facebooke känns så himla opersonligt eftersom folk hon inte ens känner skriver där.. Dessutom är det ju typ hundrafemton stycken som skriver så hon kommer ju knappt se mitt grattis bland alla.. Jag hoppas i alla fall att du får en underbar dag/kväll där nere i värmen och att alla har vett att fira dig på bästa sätt. Sedan när jag och Frida kommer ner om en månad blir det minsann firning igen.


Grattis på 18 års dagen, vackra människa. Se till att ta vara på dagen, snart ses vi igen <3


Kommentarer
Postat av: cicci

Åh min sötnos, såklart jag såg ditt grattis på facebook! Jag saknar dig också och längtar tills ni kommer ner. Jag längtar till att få träffa dig och höra din röst. Jag längtar till att få umgås med dig som aldrig förr ;) Haha vilket fint rim det blev där :p Men jag saknar dig i alla fall, det är allt jag försöker säga :)

2010-04-12 @ 22:14:19
URL: http://ceciliax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0