whatever you want me to do, I won't do it

Tre skoldagar har redan gått och det har varit helt okej. I måndags promenerade jag med Frida, igår hängde Jennifer här ett tag efter skolan och idag har jag tränat med p93... Imorgon blir det nationelltprov i engelska men det är chill, bara bra för att tiden går och man slipper vanliga lektion plus att man inte kan plugga till det. Det är onödigt att oroa sig för saker man ändå inte kan göra något åt och därför tänker jag inte oroa mig. Fredag minns jag inte vad som händer, men det är valborg i alla fall, vad nu det kan tänkas innebära.

Hur som får jag panik-ångestattacker jätteofta och jag har ingen aning om varför. Det smyger sig på och gör mig helt stressad så att jag knappt kan tänka. Kan inte sitta still och vet inte vad jag ska göra. Det gör mig tokig men jag antar att jag måste lära mig att tackla dem istället för att försöka bedöva dem. Jag antar att sånt hjälper i längden. Det är ju i alla fall vad alla brukar säga, men tills dess får jag väl gå runt och försöka komma ihåg hur man andas.

Nu blir det mackor och té. Varm dusch. Sova tidigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har också börjat få sådana attacker

2010-04-29 @ 14:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0