alltså finns det inget som heter själsfrände

Följde med pappa och handlade för att han inte skulle glömma mina grejer. Självklart glömmer jag allting jag ville ha men fick med mig massa annat hem. Nu blir det äntligen riktig frukost efter Italiens kakbord och chokladflingor. Gick ut på en långlång promenad med finis och fick som vanligt lite perspektiv på saker och ting, disskusioner om livet och prat om sånt som är skönt att få ur sig. Det är bra att dela tankar med någon som är lik en själv fast samtidigt olik på så många sätt. Det finns nog ingen människa som är en annan lik. Det är ingen negativ kommentar, det är bara en konkret tanke jag har kommit fram till.

Nu blir det té.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0