I'll be gone before you miss me

Ibland blir jag så arg att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Men jag försöker att låta bli att tänka på det.

Jag har varit ensam hemma i tre dagar och det har varit oerhört skönt. Dagarna har till mesta del bestått av jobb och träning, några promenader med Frida och sedan har jag inte gjort mycket alls. Det är det som är detbästa med att bo själv. Jag kan göra vad jag vill och jag kan göra det i min takt. Jag tror att jag skulle vara bra på att bo själv. I de flesta lägen i alla fall.

Idag har jag hängt med Cicci, vilket inte var igår, och vid middagen gjorde Frida oss sällskap. Det var en skön dag, med chill och mycket skratt och te i mängder. Fast nu är här rätt tomt och jag måste nog sova för att kunna träna imorgon, innan jag kokar bort av allt mitt arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0