du drar i mig åt fel håll

Vet inte vad jag ska säga. Eller tro. Eller ens vad jag själv tycker. Jag vet inte vad jag känner. Hur kan man inte veta det? Det är ju mig det handlar om. Det är i alla fall lite bättre men på samma gång tusen gånger värre.

Hur som har helgen varit grymt bra, fredagkvällen spenderades hemma hos David med kräftskiva. Många gamla bekanta ansikte och det var riktigt kul. Bättre än jag hade förväntat mig och jag ångrar absolut inte att jag gick dit. Lördag bestod av jobb och sedan hängde jag med Sebbe som är hemma från USA igen. Såg på någon konstig film, som alltid. Vaknade med dödlig ångest, jobbade hela dagen idag och åkte sedan till Hemmesta för fotbollsmatch. Träffade Adam för första gången sedan april eller något, han var domare!
Sträckte båda låren och ligger hemma med ångest nu igen.
Men helgen, den var bra i alla fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0