fula grå och utslitna ord

Vill inte se och inte tänka
inte höra mer

varför är allt i världen så ont. varför är alla nyheter hemska och alla tidningar deprimerande. Hur kan någon tro att man ska orka leva när allt man får höra är skit? Varför klagar folk på att ingen gör något åt saker samtidigt som ingen försöker uppmuntra någon. Varför hjälps inte media och sånna som har lite större inflytande åt att göra saker och ting lite mer positiva, lite färggladare och lite varmare.

Jag orkar inte vara positiv, färgglad och varm. för allt är ändå bara grått och fult. så jag antar att jag är en del av alla dem jag klagar på. men det är svårt att låta bli. fula värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0