ingenting är bestående

Ledsen ledsen ledsen. Ångest. För min älskling är död. Min favorit som har räddat mig de senaste fyra och ett halvt åren. Min fina lilla vän. Min ipod. Min musik. Min älskling. Hur ska jag klara mig utan?

Mitt glas gick också sönder. Världens vackraste, finaste, mest underbara glas. Mitt jag-har-aldrig-sett-ett-så-fint-glas. Mitt svindyra, handgjorda, munblåsta och allt vad det nu var, mitt Skansen glas.

Ingenting är bestående så man ska inte fästa sig vid saker. Jag kanske borde bli buddhist?

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Nej, varför har du gjort sönder glaset för ? :O

Har du köpt en ny ipod? =p

2010-12-29 @ 20:45:47
URL: http://jenniferkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0