cry until you laugh

Jaha ja, jag skulle behöva lite terapi idag igen men jag kan ju inte ställa mig och baka kakor vareviga dag. Eller, det skulle jag ju kunna egentligen men sockret är nästan slut och mamma skulle nog inte bli så glad om huset blev överfyllt med godsaker... Får hålla mig till téet idag istället, och lite OTH.

Senare idag blir det fotbollsträning också, det är också bra terapi. Träna brukar alltid få mig att må bra och när jag var på gymet idag kändes allting jättebra, jag hade ingen ork alls och skakade i hela kroppen - underbara känsla - men gymet är ju självklart öppet för alla så jag är lite rädd att det inte längre kan vara samma fristad som det en gång var. Menmen. Jag får nog hålla mig till matlagning och kakbakning när jag inte kan träna helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0