if you look you will find

Tiden bara springer iväg och det har redan gått fyra dagar av det nya året. Året har börjat bra, i alla fall bättre än förra och en förbättring är ju alltid en förbättring. Jullovet har också varit bra hittills och bjudit på många fina stunder med både gamla och nya vänner, fest, hemmakvällar, IKEAbesök, ommöblering och julklappsanvändning. Mest utnyttjad är väl pusslet jag fick över Gamla Stan, nya tésorter och twilightböckerna, de är näst intill missbrukade.

Jag ska nog göra en liten resumé av året som gått, och en lista om jag hittar någon bra för det är roligt att se sådär svart på vitt, ytligt för de som inte känner mig men lite djupare för de som vet mycket om mig, hur året egentligen såg ut. Dock så vill jag vänta tills jag kan lägga in mina bilder från kameran igen, och tills jag har obegränsat med tid framför mig, nu väntar duschen och sedan pizzatime med Fridisen, det är vi väl förtjänta av efter det här mördarpasset på gymmet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0